تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

مشکلات معمول گلکسی s8 و راه برطرف کردن آن ها

مشکلات گلکسی s8 از وسیع ترین مسائلی میباشد که کاربران سامسونگ با آن مواجه می‌باشند که در اینجا سعی می

...
مشکلات معمول گلکسی s8

مشکلات گلکسی s8 از وسیع ترین مسائلی میباشد که کاربران سامسونگ با آن مواجه می‌باشند که در اینجا سعی می کنیم با فراگیری گام به گام، فناوری پیچیده مو جود در گلکسی s8 را باز بینی کنیم. Galaxy S8 از تلفن همراه های بسیار مختص کمپانی سامسونگ بوده میباشد. که از خصوصیت های آن، دکمه خانه لمسی، تغییر تحول مکان اسکن اثر انگشت و خصوصیت هایی مثل Bixby را می توان اسم ببریم، بخش اعظمی از خصوصیات در‌این موبایل برای اولی دفعه رونمایی شده‌است به همین ادله ممکن میباشد مشکلاتی داشته باشد البته هیچ انکاری وجود ندارد که سامسونگ Galaxy S8 از شایسته ترین تلفن هوشمند سامسونگ می‌باشد.

البته متأسفانه، بعضا از اشتباهات سبب شده‌است که یوزرها از دوره فعال سازی آن با ایراد روبرو شوند ، البته خوشبختانه هیچ کدام از این خطاها خیلی وسیع وجود ندارد. ما برخی از ایرادات گلکسی s8 را که صاحب های گلکسی S8 سامسونگ با آن روبرو میباشند ، جمع آوری کرده ایم و راه‌حل های بالقوه ای در باب چگونگی رفع آن ها ارائه داده ایم ولی بعضا از خطاها پیچیدگی خاصی داراست که به طور عملی در زمان یادگرفتن تعمیرات گوشی می بایست یادگرفتن داده شود و درین نوشته‌ی علمی گنجانده نمی‌شود.

به خاطر پشتیبانی گلکسی S8 از استانداردهای ضد آب،  می توان به لاستیک هایی در کناره های کادر آن بکار رفته که موجب می شود کیپ پشت موبایل و روی بدنه می شوند و از نفوذ آب به درون موبایل پرهیز مینمایند. نکته حائض اهمیت اینجاست که می بایست برای انجام تعمیرات سامسونگ گلکسی S8 این لاستیک ها هر توشه مجددا عوض شوند تاگوشی خواص ضد آبی رنگ خویش را از دست ندهد. همین دستور موجب دشوار تر شدن رفع اشتباهات گلکسی s8 می‌شود.

مشکلات معمول گلکسی s8

به راحتی در تعمیرات تلفن سامسونگ کارشناس گردید

مشکلات گلکسی s8 چه میباشد؟

نقص‌ اولیه : اختلال کاغذ اکران s8 و قرمزی برگه اکران

اکثری از یوزرها گلکسی s8 یک رنگ قرمز‌رنگ را در سراسر ورقه پیدا کرده اند و به حیث نمی‌رسد که مرتبط با

چاره های بالقوه:

برای حل خلل کاغذ اکران s8 اطمینان نتایج نمایید که موبایل شما آپ دیت رسانی شده‌است. در چهره اطمینان از به روزرسانی بودن تلفن همراه فرمان پایین را طی فرمائید:

setting> display/// Screen Mode /// Adaptive Display

ایراد صفحه اکران گلکسی s8

نقص‌ کاغذ اکران

در‌صورتی‌که که با گزینش Adaptive Display ذیل منویی که در تصویر نشان داده شده‌است را مشاهده نکردید این به معنای آپ تو دیت رسانی نکردن تلفن همراه هست.

تعمیرات موبایل و تبلت در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

 

مشکلات معمول گلکسی s8

ایراد دوم : نقص‌ عمل نکردن چرخش خود کار (Auto-rotate) گلکسی s8

خلل عمل نکردن چرخش خود کار گلکسی s8

فعالیت نکردن چرخش خود کار فعالیت (Auto-rotate)

تعداد معدودی از یوزرها با وجود فعال کردن auto-rotate در پیکربندی، تلاش چرخش اتوماتیک بر روی تلفن فعالیت نمی نماید.

راه‌حل های بالقوه :

ممکن میباشد به علت نصب یک برنامه و یا این که بروز رسانی برنامه ها این مورد را ساخت نماید ، به خصوص در حالتی که موبایل شما این ایراد را نداشته و اخیرا auto-rotate آن از عمل افتاده باشد. دستگاه را در موقعیت ایمن بوت نمایید و مشاهده کنید که آیا این ایراد همچنان ادامه داراست یا این که نه. در‌صورتی‌که نقص‌ همچنان وجود داشت، بایستی برنامه هایی را که پیشین از استارت اختلال بیشتر گردیده و یا این که بروزرسانی شده‌است ، حذف فرمائید و مشاهده کنید که آیا این نقص‌ را برطرف نموده است یا این که نه.

این ایراد ممکن میباشد از عجله سنج و  این سنسور باشد. برنامه GPS را از appstore دانلود فرمائید و سنسورها را مجدد کالیبره نمائید و مشاهده کنید که آیا این ایراد را برطرف نموده است یا این که نه. درصورتی که این موضوع ، نقص‌ دشوار افزاری باشد ، فقط آیتم تعیین دستگاه جایگزین خواهد داشت.

راه‌حل موقت که برای بعضا از یوزرها فعالیت نموده است با به کار گیری از برنامه هایی مثل Rotation Control میباشد که میتوانید از مغازه Google Play دانلود نمایید. این فعالیت به شما قابلیت و امکان میدهد به طور پیکربندی دستی از این امکان موبایل به کار گیری نمائید.

مشکلات معمول گلکسی s8

ایراد سوم : اختلال فعالیت نکردن Google Launcher در s8

خلل فعالیت نکردن Google Launcher در s8

نقص‌ فعالیت نکردن Google Launcher در s8

TouchWiz برای همگی مطلوب وجود ندارد ، بدین ترتیب بسیار بهتر میباشد که یوزرها بتوانند launcher ها را از مغازه Google Play بارگیری نمایند. با این وجود ، در حالی که خرابی با رابط ها نیست ، رابط Google فعالیت نمی نماید ، همینطور دراین‌صورت برنامه در ورقه اصلی اکران داده نمیشود.

راه‌حل های بالقوه :

همانگونه که گفته شد ، بهتر میباشد به جای فعال سازی رابط Google ، رابط های دیگری را نصب نمائید.

به لحاظ میرسد این موضوع با Secure Folder دارای ربط باشد. می بایست بتوانید برنامه را حذف نمایید تا بتوانید از رابط گوگل به کار گیری فرمایید ، در‌صورتی‌که که شما از این برنامه به کارگیری میکنید ، به اختلال می خورید. در شرایطی که سوای آن مشکلی ندارید ، برنامه را حذف نمائید و از رابط گوگل به کارگیری نمایید.

نقص‌ چهارم : نقص‌ تاخیردر notification ها در s8

ایراد تاخیردر notification ها در s8

نقص‌ تاخیردر notification ها در s8

برخی از یوزرها متوجه گردیده اند که notification ها به صورت لحظه ای ظواهر نمیشوند. در بعضا موردها، آن ها با تاخیر شایان توجه ای نشان داده می‌شوند.

چاره های بالقوه :

این مرتبط با خصوصیت های صرفه جویی در مصرف باتری سامسونگ و همینطور آنچه در Android 7.0 Nougat ایجاد شده است هست. به پیکربندی برنامه ها بروید و از منوی بالا سمت راست مورد Access ویژه را گزینش فرمایید و به Optimize Battery Usage بروید. در منوی کشویی ، به Change To بروید و برنامه هایی را که میخواهید سوای تأخیر اخذ فرمایید ، به برنامه های طولانی تر گردیده بیش تر نمائید.

مشکلات معمول گلکسی s8

اختلال پنجم : خطاها Android Auto در s8

خطاها Android Auto در s8

ایرادات Android Auto در s8

بعضا از یوزرها در قضیه وصل کردن دستگاه با Android Auto با مشکلاتی روبرو گردیده اند. حتی در‌صورتی‌که دستگاه به ماشین هم متصل شود ، بعضی از برنامه ها مانند Spotify عمل نمی‌کنند.

چاره های بالقوه :

برای اینکه این ایراد از اشتباهات گلکسی s8 را حل نمائید باید نصب دوباره را انجام دهید و یک توشه دیگر روند تهیه Android Auto را طی فرمائید. اگراز این برنامه نمی توانید به کارگیری فرمایید ، برنامه Android Auto را حذف نمائید ، و آن گاه برنامه Android Auto را نصب نمائید و از در آغاز آن را تهیه نمائید مشکلاتان برطرف میشود.

ایراد ششم : ایرادات اتصال وایفای و بلوتوث در s8

ایرادات اتصال وایفای و بلوتوث در s8

اشتباهات اتصال وایفای و بلوتوث در s8

هنگام گزینش یک تلفن هوشمند نو ، مسائل مرتبط با Wi-Fi و Bluetooth موجود هست و Galaxy S8 نیز از این قاعده مستثنا وجود ندارد. به لحاظ می‌رسد که هر دو مورد Wi-Fi و بلوتوث مخصوصاً درین دستگاه بسیار ترویج دارااست. یک نقص‌ مختص درباره ی وای-فای موجود است که بر ورژن های کره ای دستگاه تأثیر گذارده میباشد ، یعنی اینکه سامسونگ در حالا به روزرسانی برای آن میباشد.

راه‌حل های بالقوه :

ایرادات wifi در گلکسی s8:

برای برطرف کردن اختلال wifi ، دستکم آبادی ثانیه دستگاه را خاموش نمایید ، بعد از آن آنها‌را مجدد پر‌نور نمایید و اتصال را مجدد آزمون فرمایید.

به پیکربندی بروید و مطمئن گردید که مورد Power saving خاموش میباشد.

با استعمال از آنالیزر Wi-Fi ، باز بینی فرمایید شبکه شما چقدر نا مرتب میباشد، و آیتم بهتر دیگه ای را برای اتصال گزینش فرمایید.

برای اتصال Wi-Fi مدام بر روی connect کلیک نکنید. به پیکربندی – Wi-Fi رفته و آن‌گاه آیتم “Forget” را تعیین نمائید. جزئیات را مجدد وارد فرمائید و مجدد آزمون فرمائید.

مطمئن گردید که سیستم برهان روتر آپ دیت باشد.

اطمینان نتایج نمائید که برنامه ها و قابل انعطاف افزارهای مو جود در دستگاه آپدیت می‌باشند.

وارد پیکربندی پیشرفتهWi-Fi گردید و نشانی MAC دستگاه خویش را یادداشت نمایید ، آن گاه مطمئن گردید که اذن دسترسی به غربال MAC روتر را داشته باشد.

برخی از یوزرها متوجه گردیده اند که غیرفعال کردن ویژگیHotspot 2.0 اکثری از ایرادات را با Wi-Fi برطرف می نماید.

مشکلات معمول گلکسی s8

 

ایرادات بلوتوث در گلکسی s8 :

اتصالات خویش را مجددا تهیه نمائید.

اطمینان نتایج نمایید که بخش مهمی از روند اتصال را از دست نمی دهید.

به پیکربندی بروید – بلوتوث و اطمینان نتایج فرمائید که هیچ چیز نیاز به تغییر‌و تحول ندارد.

به پیکربندی بلوتوث بروید تمامی جفت های (pairings) پیشین را حذف کرده و مجدد آنان‌را از نخست تهیه و تنظیم فرمائید.

نقص‌ هفتم : قفل تشخیص فیس عمل نمی نماید

معین شد که قفل تشخیص صورت حتی‌د‌ر هنگام به کار گیری از عکس خویش استفاده کننده هم فعالیت نمی نماید ، که می‌تواند با بروزرسانی اپلیکیشن رفع شود.

ایراد هفتم : از اشتباهات گلکسی s8 نقص‌ هنگ کردن سامسونگ s8

این خلل ممکن میباشد برای هر موبایلی پیش می آید که اواسط انجام  کاری هنگ می‌نماید. همینطور گلکسی s8 هم از این موضوع مستثنا وجود ندارد. هنگ کردن s8 به جهت خطاها سیستم عاملی و یا این که وجود یه برنامه نقص‌ دار و مخرب باشد. این ایرادات جانور در گلکسی s8 ممکن میباشد علاوه بر هنگ کردن موجب خاموش شدن تلفن همراه هم بشود. به جهت طاقت فرسا افزار قادر که گلکسی s8 داراست ، احتمال هنگ کردن به جهت نقص‌ طاقت فرسا افزاری بسیار معدود میباشد.خلل هنگ کردن طولانی تر از مواقعی مانند: نصب اپلیکیشن های سنگین ، رابط کاربری touchwiz، وجود ویجت های غیر ضروری، نادر بودن حافظه موقت ، آپ دیت نبودن اپلیکیشن و… هست.

در صورت خرابی و احیای عیوب موبال های هوشمند خود به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه بفرمایید.

چاره های بالقوه :

برای رفع نقص‌ هنگ کردن تلفن همراه و دوری از بروز خطاها از این قبیل باید اقدامات معمولی ای را انجام بخشید از گزاره این اقدامات : حذف نرم افزار های سنگینِ، نرم افزار هایی که در بک گراند save کردید را حذف نمایید و نرم افزار ها را در یاد داخلی ذخیره فرمائید، یاد cash را خالی فرمائید، آنتی ویروس نصب فرمایید، آپ دیت کردن نرم افزار، reset factory کردن یعنی بازگرداندن به وضعیت کارگاه ای که دستگاه به وضعیت اولیه بر می‌شود و همگی عکس ها و اپلیکیشن ها منزه میشود و نقص‌ هنگ آن بر طرف میشود، در صورتی تمام این اقدامات را انجام دهید دیگر با هنگ گلکسی s8 مواجه نمی گردید.

اختلال هشتم : خلل رطوبت در سامسونگ s8

ایراد رطوبت در سامسونگ s8

نقص‌ رطوبت در سامسونگ s8

برخی از ارور ها که در موبایل دیده میشود نشان دهنده اختلال خاصی نیستند ترجیحا برای پرهیز از خلل اساسی برای تلفن همراه نشان داده میشود که یکی‌از این ارور ها ارور Moisture has been detected که‌این ارور هشدار رطوبت برای موبایل های سامسونگ گلکسی s8 میباشد و جهت مراقبت از گوشی در قبال رطوبت میباشد. ممکن میباشد هنگام شارژ تلفن همراه گلکسی s8 با آن مواجه گردید .

راه‌حل های بالقوه :

برای رفع این ارور شیوه هایی را معرفی می‌کنیم از پاراگراف این طریق ها : بوسیله جارو برقی و سشوار، پورت های شارژر و نصیب صدا و اسپیگر و دیگر پورت های موبایل را کم آب و منزه فرمایید، طریق بعدی بوسیله برنج می‌توانید رطوبت موبایل را بگیرید نیم ساعت الی یک ساعت در انبان یا این که طرف برنج نگه دارید چون برنج خواص جذب رطوبت را داراست، طرز بعدی پورت USB را پنبه آغشته به الکل منزه فرمائید، پورت شارژر خویش را منزه فرمائید همینطور کابل و خویش شارژر هم تمیز فرمائید، تنطیمات قابل انعطاف افزاری موبایل ، ریست کردن گوشی، به کار گیری از شارژر بی سیم و… شما می‌توانید این ارور را برطرف سازید.

خلل نهم : نقص‌ خاموش شدن ناگهانی سامسونگ s8

یکی‌از اشتباهات گلکسی s8 که ممکن میباشد یوزرها گلکسی s8 با آن عکس العمل نمایند خاموش شدن ناگهانی آن می‌باشد. این ایراد سازه به دلایلی ممکن میباشد از مشقت بار افزار تلفن همراه باشد که بایستی به وسیله کارشناس که عصر تلفن همراه را به طور تخصصی در دانش سرا تعمیرات تلفن همراه گذرانده ، تعمیر شود و یا این که اختلال قابل انعطاف افزاری باشد که در این‌حالت این اختلال به آسانی حل میگردد.

راه‌حل های بالقوه :

هم اکنون برای رفع این نقص‌ چاره هایی را توصیه می‌دهیم از گزاره : باتری موبایل را تحلیل نمایید و از سالم آن مطمئن باشید و چنانچه نیاز بود آن را تعمیر فرمائید، از سایر مورد ها خاموش شدن ناگهانی، داغ شدن بیش تر از حد موبایل میباشد که گلکسی s8 برای خودداری از ضرر موفقیت و قطعات دشوار افزاری که به وسیله داغ شدن تلفن همراه به موبایل وارد میشود بلا مسافت موبایل خاموش می‌گردد پس می بایست از داغ شدن تلفن همراه خویش پرهیز فرمایید، در شرایط safe mode تلفن همراه را پر‌نور نمایید که هیچ اپلیکیشن حاد و ویروسی بضاعت فعالیت نداشته باشد، آنتی ویروسی به اسم AVL نصب نمایید ، در غایت به تلفن همراه را به شرایط reset factory برگردانید. با انجام همه این روند تلفن همراه شما دیگر خاموش نمیشود.

مشکلات معمول گلکسی s8

طریقه ریست قابل نرم افزاری در گلکسی s8 :

دکمه پر‌نور و کلید زیر صدا را هم‌زمان 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا دستگاه خاموش شود. این فعالیت وقتی انجام می گردد که کاغذ اکران سوای جواب باشد.

طریقه ریست طاقت فرسا افزاری در گلکسی s8 جهت رفع ایرادات گلکسی s8:

با خاموش شدن دستگاه، کلید صدا ، دکمه منزل و دکمه پر‌نور را هم زمان فشار داده و نگه دارید.

وقتی که علامت سامسونگ ظواهر می‌گردد ، دکمه پاور را رها فرمایید ، ولی همچنان دکمه های صدا و منزل را نگه دارید.

وقتی که صفحه  بازیابی سیستم دلیل Android ظواهر می‌شود ، تمام دکمه ها را رها فرمائید.

با به کار گیری از دکمه زیر صدا برای جابجایی گزینش “تزکیه داده ها / تهیه و تنظیم دوباره کارگاه” ، آنگاه دکمه پاور را فشار دهید تا آن را بپذیرید.

از دکمه زیر صدا برای جابجایی تعیین در “آری – حذف تمام داده ها استفاده کننده” به کارگیری فرمایید ، آن‌گاه دکمه پر‌نور / خاموش را فشار دهید.

شکیبایی نمائید تا تهیه و تنظیم دوباره به اتمام برسد. در غایت از شما مراد می‌گردد “سیستم را مجدد فعال سازی نمائید”. برای ادامه دکمه پر‌نور / خاموش را فشار دهید.

در‌صورتی‌که تلفن پر‌نور میباشد ، به پیکربندی – حامی گیری و تهیه دوباره – تهیه و تنظیم دوباره دستگاه – همگی چیز را منزه نمایید.

طریقه راه‌اندازی در وضعیت ایمن s8:

وقتی که دستگاه خاموش میباشد ، دستگاه را مجدد پر‌نور کرده و دکمه زیر صدا را فشار داده و نگه دارید تا دکمه “وضعیت ایمن” ظواهر شود. برای بوت کردن دستگاه خویش در موقعیت ایمن ، روی آن دکمه ضربه بزنید.

در انتها تمام مشکلاتی را که موبایل سامسونگ s8 دارا است را در‌این نوشته‌ی علمی قرار دادیم تا با بعضا از موضوعاتی را که صاحبان گلکسی S8 سامسونگ با آن روبرو گردیده اند و راه‌حل های بالقوه برای رفع آن ها ، آشنا گردید. همان گونه که مشاهده کردید ، اکثر این ایرادات با به روزرسانی های اپلیکیشن به راحتی برطرف می گردند.

در این مطلب می خوانید

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *