تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158 ساختمان برتر سرویس​

ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

نمایندگی تعمیر گوشی A24 سامسونگ

گوشی A24 سامسونگ یک گوشی هوشمند اندرویدی است که توسط سامسونگ تولید شده است. این گوشی در مارس 2023 معرفی شد و در اواسط 2023 به بازار عرضه شد. این گوشی جانشین بردارد بزرگ تر خود یعنی A23 سامسونگ میباشد.

گوشی A24 سامسونگ دارای صفحه نمایش Super AMOLED 6.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. این گوشی توسط پردازنده Unisoc T618 با 4 گیگابایت رم تغذیه می شود. 64 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. همچنین این گوشی دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

گوشی A24 سامسونگ, یک گوشی هوشمند میان رده است که دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش بزرگ، عمر باتری طولانی و دوربین چندگانه است. این گوشی برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند گزینه مناسبی است.

نمایندگی تعمیر گوشی A24 سامسونگ

خدمات تعمیر گوشی A24 سامسونگ

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی s23 ultra

تعویض تاچ و ال سی دی

تعویض انواع تاچ و ال سی دی های اورجینال و کپی

تعمیرات ال سی دی

تعویض گلس فنی در صورت امکان ، تعمیر فلت و کانکتور ال سی دی

تعمیرات برد گوشی s23 ultra

تعمیرات برد و سخت افزار

تعمیر ایراداتی مانند سی پی یو ، هارد و یا ایرادات سخت افزاری دیگر

تعمیرات نرم افزاری گوشی s23 ultra

تعمیرات نرم افزاری

نصب مجدد سیستم عامل ، تغییر منطقه ، افزودن قابلیت های جدید و ...

تعمیر ایرادات شارژ گوشی s23 ultra

تعمیر ایرادات شارژ

عدم شارژ کلی دستگاه و یا عدم شارژ در حالت سریع

تعمیر ایرادات اتصال گوشی s23 ultra

تعمیر ایرادات اتصال

تعمیر ایراداتی مانند عدم آنتن دهی موبایل و یا بلوتوث و وای فای

تعویض باتری گوشی s23 ultra

تعویض باتری اورجینال

تعویض باتری های اورجینال و یا کپی به انتخاب کاربر

تعویض دوربین گوشی s23 ultra

تعمیر و تعویض دوربین

تعمیر خرابی های ناشی از ضربه و یا تعویض دوربین در صورت نیاز

تعمیر نرم افزاری گوشی A24 سامسونگ

گوشی A24 سامسونگ با سیستم عامل اندروید 12 عرضه شد. این سیتم عامل در زمان خود جدیدترین سیستم عامل گوشی های اندرویدی بود که نسبت به اندرویدی 11 ویژگی های مانند حریم خصوصی, امنیت , عملکرد و طراحی را بهبود داده بود.

با این حال در تعمیر گوشی A24 سامسونگ تعمییرات نرم افزاری بسیار مهم میباشد زیرا امکان دارد مشکلات نرم افزاری مانند هنگ کردن و یا کند شدن گوشی, باز نشدن برنامه ها و ریستارت شدن خودکار گوشی از جمله مشکلات رایج نرم افزاری است که برای این مدل گوشی سامسونگ به وجود می آید.

همچنین تعمیر نرم افزاری گوشی نیاز به دانش و تخصص خاص در این زمینه دارد . پس اگر گوشی سامسونگ شما دچار مشکل نرم افزاری شده ما در نمایندگی تعمییرات سامسونگ میکوشیم تا با بهترین امکانات و مجرب ترین تعمیرکاران مشکل گوشی شما را در کمترین زمان ممکن رفع نماییم.

برد گوشی A24 سامسونگ

تعمیر برد گوشی A24 سامسونگ

برد گوشی A24 سامسونگ یک برد پیچیده و با قطعات نزدیک به هم میباشد و همین امر تعمیر این دستگاه را دشوار میکند. عوامل اصلی خرابی برد یک گوشی ضربه و فشار و ورود مایعات به داخل گوشی میباشد و یا حتی نواسانات برق میباشد . این عوامل میتواند به مشکلات نظیر , خاموشی ناگهانی,مشکلات مربوط به صفحه نمایش و مشکل شارژ ختم شود.

البته جای نگرانی نیست زیرا ما در نمایندگی تعمییرات موبایل سامسونگ تمامی این مشکلات را برای شما در کمترین زمان ممکن بر طرف مینماییم.البته گاها امکان دارد گوش خود را به یک تعمیر کار غیر متخصص بدهید, که در این صورت آن فرد علاوه بر اینکه گوشی شما را تعمیر نمیکند بلکه مشکلی به مشکلات گوشی شما نیز اضافه میکند , پس بهتر است از همان ابتدا که برد گوشی شما دچار مشکل شد , آن را به یک نمایندگی رسمی ببرید. 

همین الان با ما تماس بگیرید

02191300348

تعویض ال سی دی گوشی A24 سامسونگ

ال سی دی یک بخش مهم در هر گوشی هوشمندی میباشد. ال سی دی گوشی A24 سامسونگ  یک صفحه نمایش Super AMOLED با وضوح 1080 در 2400 پیکسل و نرخ تازه سازی 90 هرتز است. این صفحه نمایش 6.6 اینچ است و دارای تراکم پیکسلی 400 پیکسل در اینچ است.ال سی دی گوشی A24 سامسونگ روشن، واضح و رنگی است. که به همین دلیل باعث می شود که پیمایش در نرم افزارها و بازی کردن بازی ها روان تر باشد. با این حال، به اندازه صفحه نمایش های OLED روشن نیست، زاویه دید محدودی دارد و از HDR پشتیبانی نمی کند.

همان طور که در بالا گفتیم ال سی دی ها بخش حساس و مهم یک گوشی هوشمند میباشد و اگر در نصب و یا تعویض آن تجربه نداشته باشید ممکن است با مشکل کار نکردن تاچ رو به رو شوید. البته بازم جای نگرانی نیست زیرا تعمیرکاران ما میتوانند ال سی دی شما را با یک ال سی دی اورجینال و یا رو کار و یا شرکتی با توجه به نیاز و خواست شما تعویض نمایند همچنین اگر مشکل تاچ دارید میتوانند به رفع مشکل تاچ گوشی سامسونگ شما کمک کنند.

ال سی دی گوشی A24 سامسونگ

تعویض باتری گوشی A24 سامسونگ

گوشی A24 سامسونگ از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. این باتری عمر طولانی دارد و می تواند به راحتی یک روز کامل را با استفاده معمولی شارژ نگه دارد.البته دقت فرمایید خراب شدن باتری یک امر طبیعی است زیرا هر باتری یک طول عمر مفیدی دارد و بعد از یک مدت عملکرد آن کاهش میابد.پس اگر قصد خرید باتری اورجینال موبایل سامسونگ را دارید بهتر است از یک فروشگاه معتبر خرید کنید و یا از اورجینال بودن باتری اطمینان حاصل فرماید.

همچنین دقت فرمایید که اگر از باتری فیک و بی کیفیک استفاده کنید مشکلات زیادی ممکن است پیش بیاید مانند عمر کوتاه , عدم تطابق ظرفیت که باعث میشود بقیه قطعات نیز دچار آسیب شوند و همچنین امکان آتشسوزی و انفجار باتری نیز وجود دارد. پس لطفا از یک باتری اورجینال استفاده نمایید . و همچنین اگر قصد تعویض باتری خود را دارید میتوانید به نمایندگی سامسونگ در شرق تهران و یا نمایندگی سامسونگ در شمال تهران مراجعه و گوشی خود را تحویل تعمیرکاران مجرب ما بدهید تا با خیال راحت باتری شما را تعویض نمایند.

ما کجاییم؟

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان مطهری ، خیابان قائم مقام ، پلاک 158 ، واحد 1

شعبه غرب : تهران سعادت آباد میدان کاج خیابان سرو شرقی جنب بهزاد جنوبی مجتمع استاد شهریار واحد 2

تعویض دربپشت و فریم گوشی A24 سامسونگ

تمام زیبای یک گوشی به دربپشت و فریم یک گوشی میباشد. درب پشت گوشی A24 سامسونگ از جنس پلاستیک است و دارای روکش مات است. این روکش اثر انگشت را جذب نمی کند و به راحتی تمیز می شود. درب پشت گوشی به راحتی قابل جدا شدن است و می توانید به باتری و سایر اجزای داخلی گوشی دسترسی داشته باشید.و فریم گوشی A24 سامسونگ از جنس آلومینیوم است. این فریم محکم و بادوام است و از گوشی در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کند. فریم گوشی دارای رنگ های مختلفی از جمله مشکی، نقره ای و طلایی است.

پس همانطور که مشخص است به راحتی میتوان فریم و دربپشت گوشی را تعویض نمود البته دقت فرمایید, دربپشت و فریم فیک نیز میتواند مشکلاتی برای گوشی شما از جمله مقاومت کم درب پشت و فریم  و مشکلات آنتن دهی ایجاد کند , پس بهتر است از درب و فریم با کیفیت و اورجینال استفاده نمایید تا هم از گوشی خود محافظت کنید و هم از بروز مشکلات آنتن دهی

تعویض دربپشت و فریم نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد و هر تعمیرکاری میتواند این کار را به راحتی انجام دهد , ولی نیاز به ابزار مخصوص اینکار دارد تا به بهترین شکل بتوان دربپشت و فریم را تعویض نمود تا از شکستن و یا درست جا نخوردن دربپشت جلوگیری کرد.

 

درب پشت و فریم گوشی a24 سامسونگ
دوربین گوشی a24

تعویض دوربین گوشی A24 سامسونگ

دوربین اصلی گوشی A24 سامسونگ در نور روز عکس‌های باکیفیت و واضحی می‌گیرد. لرزش‌گیر اپتیکال تصویر به شما کمک می‌کند تا عکس‌های بدون لرزش و واضحی را حتی در نور کم ثبت کنید. دوربین فوق عریض به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های عریض‌تری را ثبت کنید. دوربین ماکرو به شما امکان می‌دهد تا از سوژه‌های کوچک عکس‌های واضحی را ثبت کنید.گوشی A24 سامسونگ همچنین دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است که در ناچ قطره‌ای بالای صفحه نمایش قرار دارد. دوربین سلفی عکس‌های باکیفیت و واضحی را ثبت می‌کند.

گاها ضربه یا نفوذ مایعات و یا گرد و غبار باعث خرابی دوربین و لنز گوشی سامسونگ میشودکه باعث بوجود آمدن مشکلاتی نظیر فوکوس نکردن, تار شدن تصویر و یا حتی کار نکردن دوربین میشود. این مشکلات امکان دارد به دلایل سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد که در اینجور مواقع ابتدا باید نرم افزار دوربین را چک کرد و سپس به بخش سخت افزار رفت که در بیشتر مواقع مشکل سخت افزاری باشد باید دوربین گوشی به طور کلی عوض شود البته امکان دارد در مسیر دوربین نیز قطعی  وجود داشته باشد که باید مسیر خراب را پیدا و تعمیر کرد. در مجموعه ما جای نگرانی نیست زیرا تعمیرکاران ما مشکل را ابتدا به صورت نرم افزاری چک و سپس به صورت سخت افزاری مشکل را بررسی میکنند و سعی میکنند تا جای امکان تعمیر انجام دهند نه مستقیم سراغ تعویض دوربین بروند .پس اگر دوربین گوشی شما دچار خرابی شده است میتوانید با ما به شماره 02191300348 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

درخواست تعمیرات آنلاین

به جهت راحتی شما عزیزان راه های زیادی برای ارتباط با ما برایتان قرار داده ایم.

یکی از این راه ها ارتباط آنلاین با کارشناسان ماست

فرم روبرو را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرند

تعمیر مشکلات شارژ گوشی A24 سامسونگ

گوشی A24 سامسونگ دارای یک اداپتور 25 واتی میباشد که میتواند گوشی شما را به سرعت شارژ نمایید,  اما گاهی اوقات امکان دارد شما با مشکل شارژ در گوشی سامسونگ خود مواجه شوید که به دلایل مختلفی بوجود می آید, مانند وجود گرد و غبار در سوکت شارژ و یا ضربه خوردن گوشی که باعث خرابی مسیر شارژ شود.

ولی یکی از دلایل رایجی که امکان دارد باعث مشکل در  شارژ شود مشکل در اداپتور گوشی میباشد زیرا بعد از مدتی امکان دارد این اداپتور و یا کابل شارژ خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد . کابل و اداپتور نیز از اهمیت زیادی بر خوردار است زیرا برق را به گوشی شما انتقال میدهد پس بهتر است از اداپتور و کابل اورجینال استفاده نمایید تا از بروز مشکلات شارژی جلوگیری کنید. در بعضی موارد نیز مکان دارد مشکل شارژ سخت افزاری باشد و نیاز به تعمیر دارد , بخش شارژ گوشی بسیار حساس میباشد پس اگر گوشی شما در بخش سخت افزاری مشکل دارد بهتر است آن را نزد یک تعمیرکار و متخصص ببرید تا مشکل شارژ گوشی شما را حل نمایند.و پیشنهاد ما این است اگر نیاز به تعمیر مسیر شارژ گوشی خود دارید میتوانید به مجموعه ما مراجعه کنید تا مشکل شما را در کمترین زمان ممکن حل نماییم.

مشکلات شارژ گوشی s23 ultra

سوالات متداول درمورد تعمیر گوشی A24 سامسونگ